Повернення та обмін
ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ
Ви маєте право повернути або обміняти – протягом 14 днів з моменту отримання замовлення (п. 4. ст. 26.1 закону "Про захист прав споживачів").
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Повернення товару належної якості можливе у разі, якщо зазначений товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, цілісність упаковки, фабричні ярлики, а також документи, що підтверджують факт та умови купівлі товару.
При відмові товару ми повернемо вам сплачену за товар суму протягом 5 днів з моменту пред'явлення відповідної вимоги за вирахуванням вартості доставки. Доставка товару, що повертається покупцем належної якості продавцю здійснюється за рахунок покупця (п. 4. ст. 26.1 закону "Про захист прав споживачів"). У разі відмови від товару в момент приймання замовлення у нашого кур'єра ви оплачуєте тільки вартість доставки.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Повернення товару неналежної якості можливе у разі, якщо зазначений товар не був у вжитку, збережено, цілісність упаковки, фабричні ярлики, а також документи, що підтверджують факт та умови купівлі товару.
У разі виявлення вами недоліків товару та пред'явлення вимоги про його заміну ми замінимо такий товар протягом 4 днів з дня отримання нами товару, що повертається, та пред'явлення вимоги про заміну. За необхідності додаткової перевірки якості товару – протягом 5 днів з дня пред'явлення зазначеної вимоги.
Замість пред'явлення вимоги про заміну товару ви маєте право відмовитися від товару та вимагати повернення сплаченої за товар суми.
ЯК ПОВЕРНУТИ ТОВАР
Для повернення або обміну замовленого товару необхідно попередньо зв'язатися з нами для узгодження деталей за телефоном 0637117247
Упакувати товар в оригінальну упаковку з оригінальними ярликами
Надіслати товар з наступними даними:
Перевізник - Нова Пошта
Місто - Київ
Відділення №72 (до 30 кг): вул. Бульварно-Кудрявська, 21
Отримувач - Фесюра Світлана
Телефон - 0637117247
Повернення, що надсилаються поштою, повинні надсилатися без накладного платежу
ОПЛАТА ДОСТАВКИ ЗА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Вартість логістичних послуг перевізника (Нової Пошти) у випадку повернення товару належної якості сплачує покупець
Вартість логістичних послуг перевізника (Нової Пошти) у випадку бракованої продукції або невірної/неповної комплектації оплачує магазин.
ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ
Строк повернення коштів не пізніше 5 днів з дати надходження поверненого товару на склад продавця. Терміни зарахування коштів на розрахунковий рахунок одержувача залежить від внутрішнього регламенту банку-отримувача. Кошти повертаються згідно листа в якому необхідно вказати причину відмови, дату замовлення та реквізити для повернення коштів.