Пн-Пт з 10:00 до 18:00

Повернення та обмін

ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Ви маєте право відмовитися від товару у будь-який час до його передачі, а після передачі товару – протягом 14 днів (п. 4. ст. 26.1 закону "Про захист прав споживачів").

Повернення товару належної якості можливе у разі, якщо зазначений товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, цілісність упаковки, фабричні ярлики, а також документи, що підтверджують факт та умови купівлі товару. Покупець не має права повернути якісний товар, якщо товар має індивідуально визначені властивості і може бути використаний тільки даним покупцем (зокрема, поверненню не підлягають відрізи тканин та стрічок).

При відмові товару ми повернемо вам сплачену за товар суму протягом 5 днів з моменту пред'явлення відповідної вимоги за вирахуванням вартості доставки. Доставка товару, що повертається покупцем належної якості продавцю здійснюється за рахунок покупця (п. 4. ст. 26.1 закону "Про захист прав споживачів"). У разі відмови від товару в момент приймання замовлення у нашого кур'єра ви оплачуєте тільки вартість доставки.


ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

У разі виявлення вами недоліків товару та пред'явлення вимоги про його заміну ми замінимо такий товар протягом 4 днів з дня отримання нами товару, що повертається, та пред'явлення вимоги про заміну. За необхідності додаткової перевірки якості товару – протягом 5 днів з дня пред'явлення зазначеної вимоги.

Замість пред'явлення вимоги про заміну товару ви маєте право відмовитися від товару та вимагати повернення сплаченої за товар суми.


ЯК ПОВЕРНУТИ ТОВАР

Для повернення або обміну замовленого товару необхідно попередньо зв'язатися з нами для узгодження деталей


1. Товар з браком/невірною комплектацією має бути повернутий нам з оригінальними ярликами та в оригінальній упаковці.

Вартість логістичних послуг перевізника (Нової Пошти) у випадку бракованої продукції або невірної/неповної комплектації оплачує отримувач (представник магазину)


2. У разі повернення товару належної якості, має бути повернутий нам з оригінальними ярликами та в оригінальній упаковці. Вартість логістичних послуг перевізника оплачує відправник (клієнт)

Повернення, що надсилаються поштою, повинні надсилатися без накладного платежу.


Дані для відправлення повернень (після погодження деталей у телефонному режимі)

Перевізник - Нова Пошта

Місто - Київ

Відділення №72 (до 30 кг): вул. Бульварно-Кудрявська, 21

Отримувач - Фесюра Світлана

Телефон - 0637117247


ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ

Якщо ви вже сплатили покупку, то ми відшкодуємо вам повну вартість поверненого товару на банківську картку.

Строк повернення коштів визначається відповідно до способу повернення та становить не більше 5 днів з дати надходження поверненого товару на склад продавця. Терміни зарахування коштів на розрахунковий рахунок одержувача залежить від внутрішнього регламенту банку-отримувача. Кошти повертаються згідно листа в якому необхідно вказати причину відмови, дату замовлення та реквізити для повернення коштів.